piątek, 18 sierpnia 2017

Koronkowa braletka usztywniana i majtki do kompletu a do tego kryształki Swarowskiego



Długo chorowałam na koronkową braletkę aż wreszcie sobie uszyłam :-) Usztywnianą miseczkę z pianki uszyłam tak samo jak w tym modelu (KLIK).




Koronkę kupiłam jakiś czas temu w hurtowni Lezard, stacjonarnie w Łodzi. 








Postarałam się, żeby nawet w środku miseczki były pięknie wykończone mięciutką koronką.


 Do kompletu uszyłam jeszcze takie majtki.


Obydwa elementy wykończyłam czarną koradką i rubinowym kryształkiem Swarowskiego.







6 komentarzy:

  1. Niby nie mój kolor, ale jest PRZEPIĘKNY!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, gratuluje uszycia takiej pięknej bielizny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć,
    Zestaw wygląda bardzo bardzo profesjonalnie. A te kryształki jako wykończenie. Wow.

    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik, aż trudno uwierzyć że można samodzielnie stworzyć takie cacko :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. REWELACJA, super się prezentuje ten zestaw. Też mi się marzy taki staniczek, ale przy mojej miseczce to raczej nie da rady ;-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.