niedziela, 19 października 2014

Kolorowy Ocean czyli...uwaga...autoreklama :-)

Jeśli ktoś ma uczulenie na reklamy to proszę tego postu nie czytać. Ten post jest bowiem moją autoreklamą. Nie mogłam się jednak powstrzymać przed pochwaleniem się pięknym dziełem, jakim jest kolejna już uszyta przeze mnie kolorowa mata filcowa do zabawy dla dzieci!
Tym razem za tematykę przyjęłam podwodny świat i stworzyłam z filcu kilka kolorowych, zamieszkujących go stworzeń, czyli ośmiornicę, morskiego żółwia, rozgwiazdę, dwie rybki oraz konika morskiego. Aby można było połączyć zabawę z nauką, dorobiłam jeszcze cztery pierwsze cyferki oraz literki. Mata obszyta jest grubym sznurkiem bawełnianym, zawiązanym w lewym dolnym roku na kokardę. Kokarda jest przeszyta, więc się nigdy nie rozwiąże.
Dodatkowo, wyposażyłam matę w tasiemki do zawiązania, dzięki czemu można ją powiesić i używać w ten sposób. Na potrzeby wykonania zdjęć powiesiłam matę na krzesłach.

Całość jest do nabycia w moim sklepiku na DaWandzie :-) 











4 komentarze:

  1. Też się przymierzam po mału do uszycia tablicy z filcowymi elementami. :) Twoja wyszła świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółw jest ekstra! Fajne by było zrobić taką matę do zawieszenia na przednim siedzeniu samochodu żeby się dzieciaki w podrózy bawiły...

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne!! nauka przez zabawę :) Mądre i pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, nauka przez zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.