środa, 17 lipca 2013

Pokaż mi swoją torebkę a powiem Ci kim jesteś.

Do tej zabawy zaprosiła mnie Iwona ze słonecznego Paragwaju :-) (Słoneczne szycie w Paragwaju).
Wybebeszyłam swoją torbę i sfotografowałam zawartość. Ma to pokazać innym zaglądającym na mojego bloga, jakiego rodzaju osobą jestem.
Mi zawartość torebki Iwony pokazała, że jest ona osobą wolną od cywilizacji i nie zależną od jej wynalazków ;-) Jeśli chodzi zaś o moją torbę, to szczecze mówiąc, myślałam że będzie gorzej ale jak się okazuje nawet nie mam w niej takiego strasznego śmietnika.
Dokumentów nie fotografowałam, w końcu kogo interesuje miesięczny bilet na autobus :-) Poniżej zawartość mojej torebki, czyli:
- parasolka,
- kosmetyczka, a w niej korektor, błyszczyk, gumki i wsówki do włosów, APAP,
- karta do biura
- kluczyki do samochodu (chyba zapomniałam wyjąć po niedzieli bo jeżdżę samochodem tylko w weekendy)
- zgnieciona czerwona serwetka z restauracji /:],
- MP3
- kalendarzyk - własnoręcznie robiony,
- chusteczki do nosa i jedno puste po nich opakowanie - hihihi,
- czytnik (to świetny wynalazek! Nie kupuję już zwykłych książek - jestem eko),
- porfelik na karty (stara pamiątka z wycieczki do Egiptu),
- pormonetka na drobniaki,
- dwa długopisy,
- dwie paczki odświeżaczy do paszczy ;-)
- niedawno robione rysunki, które wrzucałam na mojego projektowego bloga (zamiast znaleźć im miejsce w domu, noszę w torbie, hihi),
- papierzyska (zawsze noszę za dużo zbędnych papierów, jakieś rachunki powyjmowane ze skrzynki, jakieś pisma wysłane i nie schowane do domowego segregatora, notatki, itp.).

No i teraz mnie ciekawi jaką Wam się wydam osobą?



1 komentarz:

  1. Wydawałaś mi się do tej pory osobą bardzo pedantyczną, ale okazuje się, że jesteś jednak bardzo kobieca :-) Masz w torebce wszystkie potrzebne i niepotrzebne śmiotki ;-) No i w odróżnieniu ode mnie lubisz cywilizacyjne wynalazki :-) Dziękuję za udział w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.