niedziela, 19 maja 2013

Broszka z gąbki w kształcie rożka

Pourlopowe blogowanie zacznę od opisania sposobu w jaki wykonałam prostą broszkę. Wyobraziłam sobie broszkę w kształcie rożka z którego wysypują się cukierki. Gąbeczkę kupiłam w arkuszach A4 w empiku. Tam też kupiłam zapinkę do broszki. Koraliki miałam zachomikowane po jakichś starych koralach. Do tego dokupiłam jeszcze klej co to wszystko klei, tzw. "kropelkę" firmy Pattex.

Miałam do wykorzystania koraliki niebieskie i pomarańczowe i zdecydowałam wykorzystać tylko te pomarańczowe. Poniżej widzimy "składniki", czyli arkusz gąbki, klej, koraliki i zapinkę.


Z arkuszu gąbki wycięłam kwadrat o boku ok 9 cm. 


Zwinęłam go w rożek i gdy już trzymałam zwinięty w ręku upuściłam na brzegi odrobinę kleju. Przytrzymałam kilka sekund aż miałam pewność że się porządnie skleiło.


Odcięłam odstający na końcu kawałeczek rożka, aby zachować ładny kształt.


Ułożyłam koraliki mniej więcej tak jakbym chciała żeby one wyglądały. Miały się kojarzyć z wysypującymi się z rożka cukierkami.


Następnie każdy koralik częstowałam kropelką kleju i przyklejałam na gąbkę delikatnie dociskając.



Gdy koralików było już więcej pomagałam sobie pęsetą.


Na koniec przykleiłam zapinkę przymierzając wcześniej do ubrania broszkę żeby wiedzieć w jakim miejscu powinna być zapinka.


Gotowe. Wszystko dobrze się skleiło. Byłam zaskoczona, że nawet metalowa zapinka przykleiła się do gąbki. Na dodatek dosłownie w kilka sekund. Mogę spokojnie polecić ten klej. Wystarczy naprawdę kropelka :)


Tak wygląda broszka przypięta do materiału (tu w celach fotograficznych - do poduszki).


2 komentarze:

  1. Witam! Piękny urlop miałaś! :-)
    Broszka oryginalna i zaskakująca :-)
    A ja już jakiś czas temu zdecydowałam się jednak założyć mojego bloga, żeby pokazać co tworzę(nie takie piękne i profesjonalne rzeczy jak u Ciebie, ale jednak własne ;-)), jeśli masz ochotę zapraszam serdecznie: http://szycieija.blogspot.com/
    pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Oglądam właśnie Twojego bloga, jest super i fajnie, że wrzucasz ciekawostki z życia w Paragwaju :-) Na pewno wszystko przeczytam z ogromną ciekawością, dzięki za link!
      pozdrawiam serdecznie,
      Kinga

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.