niedziela, 28 lipca 2019

Koronkowy biustonosz na fiszbinie - kurs szycia, kompletny opis krok po kroku, tutorial.

Witajcie!

Przygotowałam dla Was kompletny i szczegółowy opis szycia biustonosza na fiszbinie :-)
Sposobów szycia biustonosza jest wiele a ten, który dziś uszyłam jest jednym z wielu typów.  W czasie jego szycia wykonywałam jednak wiele standardowych kroków, które mogą Wam rozjaśnić podstawy szycia biustonoszy na fiszbinie w ogóle. Zapoznanie się z nimi na pewno ułatwi Wam szycie w domowym zaciszu swoich wymarzonych biustonoszy.

Kurs podzieliłam na następujące etapy:
  1. Krojenie biustonosza i przygotowanie do szycia. W tym rozdziale opisuję wykrój, jego modyfikację, materiały i surowce oraz krojenie poszczególnych części biustonosza.
  2. Szycie miseczek. Tu opisuję kolejność i sposób szycia miseczek miękkich, składających się z dwóch warstw - spodniej ze stabilizatora i wierzchniej z koronki.
  3. Szycie podstawy biustonosza. Tutaj opisuję kolejność i sposób łączenia w jedną całość elementów tworzących podstawę biustonosza.
  4. Wszycie misek i fiszbin. Tu opisuję jak można połączyć ze sobą miseczki i podstawę a także jak wszyć tunele na fiszbiny, włożyć fiszbiny i pozamykać tunele. 
  5. Wykańczanie biustonosza. W tym rozdziale opisuję wszystkie kroki prowadzące do wykończenia takiego biustonosza, między innymi przygotowanie ramiączek, zamocowanie ich, przyszycie zapięcia i inne drobiazgi. 
Cieszyłabym się gdyby moje opisy pomogły Wam samodzielnie uszyć swoje wymarzone biustonosze. Na prawdę nie jest to trudne i karkołomne i zobaczycie, że samodzielne uszycie biustonosza jest możliwe nawet dla amatora :-)
Miłego czytania i miłej nauki!

 

 

 


4 komentarze:

  1. Jej, ale się napracowałaś, śliczny tutorial. Bardzo dziękuję! Jak patrzę z ilu elementów składa się taka mała część garderoby to mi trochę skrzydła opadają. Roboty z tym co niemiara, ale mimo wszystko trochę kusi żeby spróbować. Najbardziej martwi mnie nie to, że materiały trudne do zdobycia, tylko trudność w dobrym dopasowaniu.
    Jak się w końcu zbiorę, to zacznę od tego tutoriala :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt końcowy super.Dla mnie rewelacja.Ale ja na biustonosze nie mam czasu,bo przecież trochę trzeba się nad nimi napracować.Szyłam kilka gorsetów do sukienek ,najgorsze było wszycie fiszbin.Kinga wspaniale opisałaś sposób szycia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.